Ako nakupovať

 

FORMY NÁKUPU

Predaj a dovoz zabezpečujeme po celom Slovensku a České republice. Nákup v našom e-shope je úplne jednoduchý.

Nakupovať v našom obchode môžete:

-cez náš e-shop: www.alfistone.sk

-telefonicky: +420 724 030 127

-emailominfo@alfistone.sk

 

 

AKO CELÝ NÁKUPNÝ PROCESU PREBIEHA

 

Nákup v našom e-shope Alfistone.sk sa dá zhrnúť do 6 základných krokov.

 

1. KROK - VÝBER TOVARU

Pre vloženie tovaru do košíka stačí kliknúť na tlačidlo "DO KOŠÍKA", ktoré nájdete u tovaru, o ktoré máte záujem. Ak máte záujem o väčšie množstvo rovnakého tovaru, upravte počet priamo v nákupnom košíku.

 

Aké množstvo objednať?

Krok 1: Napíšte potrebnú obkladovú plochu v m².

Krok 2: Automaticky sa vám vypočíta, koľko balení potrebujete.

Krok 3: Automaticky sa vám prepočíta, akú cenu za balenie zaplatíte.

Krok 4: Potrebný počet balení je možné vložiť do "košíka"

Ak potrebujete doplniť informácie alebo poradiť s výberom, neváhajte nás kontaktovať. Radi Vám pomôžeme a poradíme.

 

 

2. KROK - NÁKUPNÝ KOŠÍK

Po výbere tovaru sa dostanete do vášho Nákupného košíka, v ktorom môžete:

-skontrolovať vami vybraný tovar,

-skontrolovať cenu za jednotku tovaru,

-zmeniť zvolené množstvo,

-uplatniť zľavový kód.

 

 

3. KROK – PLATBA A DOPRAVA

Po výbere tovaru a jeho množstva je treba zvoliť spôsob platby a doručenie.

 

 

4. KROK – INFORMÁCIE O VÁS

Po výbere spôsobu dopravy a platby je potrebné vyplniť údaje k doručeniu vašej objednávky.

Ponúkame dve možnosti nákupu:

-s registráciou - ak ste už zaregistrovaní, stačí sa prihlásiť.

-bez registrácie.

 

Tovar si môžete nechať poslať na inú adresu alebo zakúpiť na firmu.

Pri zadávaní údajov môžete zvoliť možnosť nechať si zasielať novinky - newsletter. Na email, ktorý uvediete v objednávke, Vám maximálne 1 x mesačne pošleme naše novinky a akčné ponuky. Nemusíte sa báť, že zahltíme Vašu emailovú schránku. Budete tak mať prehľad o akciách a nových produktoch v našej ponuke vždy ako jedni z prvých! Túto možnosť môžu zvoliť ako registrovaní, tak i neregistrovaní zákazníci.

Kontrola, úprava a odoslanie objednávky. Po odoslaní objednávky Vám bude na email automaticky odoslaný prehľad uskutočnenej objednávky, ktorý Vám slúži zároveň ako kontrola aj potvrdenie objednávky. Dbajte preto na zvýšenú pozornosť pri zadaní e-mailu. Ak je email v objednávke v poriadku a napriek tomu Vám potvrdenie objednávky neprišlo, kontaktujte nás.

 

 

5. KROK - INFORMÁCIE O EXPEDÍCII/VYZDVIHNUTIE ZÁSIELKY

Mailom Vám príde informácia o presnej cene za dopravu, o expedovaní tovaru prepravcovi/pripravení na vyzdvihnutie na odbernom mieste.

 

 

6. KROK – PREVZATIE OBJEDNANÉHO TOVARU

V dohodnutom termíne je treba tovar vyzdvihnúť. Ak nie ste s produktom spokojní, je možné ho bez udania dôvodu do 14 dní vrátiť.